tirsdag 30. april 2013

Vennskapsfinalistene :)

Avstemmingen foregår øverst i sidebaren til venstre. Gi en stemme til din vennskapsfavoritt, og få gjerne andre til å stemme også :) 

Det måtte jo selvfølgelig bli hjerter, for jentene er både mine hjertebarn og hjertevenner :)



Ifølge storebror har venner likens, altså det samme som hverandre. Og han og lillemor er bestevenner (iallefall en gang i ny og ne).... Vennebukser fordi de er nesten like. Og fordi de er så grelle at jeg er usikker på om noen andre bukser vil være venner med disse buksene. 



Vi er flere på jobben som har like drikkeflasker. For å skille dem fra hverandre,  har jeg heklet noen små "flaske-maskoter". 


Et vennepar av meg fikk en bitteliten gutt for 2 uker siden...Jeg håper disse tingene kan bidra til å gjøre tilværelsen på sykehuset litt hyggeligere!


Ingen kommentarer: