onsdag 15. februar 2012

Utfordring 22 - Den store garnslankingen

Temaet for denne utfordringen er "Garnslanking"

Eg vil tro dette kan være noe for  mange av dere - mitt garnlager trenger i allefall slanking.
Denne gang er det altså ikke lov å kjøpe garn, finn det du måtte trenge i garnkureven din og sett i gang. 
Men har  du en Ufo liggende så kan du gjøre den ferdig. 
Her står dere egentlig fritt til å strikke/hekle det dere måtte ønske så lenge dere holder dere til reglene.



Her er noen av mine siste restagarn prosjekter



Eg er veldig spent på hva dere klarer og trylle frem denne gang.

Innleveringsfristen er  14.mars kl 23.59. Husk å les reglene som står til høyre i bloggen her.

EDIT: En liten feil fra vår side gjorde at link-verktøyet stengte for tidlig. Derfor har vi utvidet fristen for innlevering av bidrag til torsdag 15. mars, kl 23:59 :)






15 kommentarer:

jannda sa...

Genialt!! Dette tror jeg er lurt for de fleste ;)

Misemor sa...

Jepp, jeg tenkte at det hadde vært lurt med en UFO/garnslankeutfordring nå, så dette blir jeg garantert med på!!!! =)

enel sa...

Er stygt redd for at selv om jeg strikker for harde livet hele måneden vil det ikke merkes nevneverdig på lageret... Men takk for fin utfordring!

hjertemynthe sa...

Så gøy, og ikke minst FORNUFTIG! :)

Hilde sa...

Absolutt en fornuftig utfordring! Det ligger uante mengder garn rundtom i dette huset, så det er definitivt nok å ta av. Og det hadde vært godt å miske garnlageret noe. Skal nok finne på noe :o)

Strikkelene sa...

Har jo pålagt meg selv "innkjøpsstopp" i 12 mnd (til og med oktober i år) så denne utfordringen er bare super ;) :)

Anna sa...

Knallbra utfordring! Jeg har så mye garn at d knapt kan kalles en begrensning.. :p

Lise sa...

Jeg er med! :)

Toi9 sa...

Får strikket MYE med alt garnet jeg har, så må mulig prøve meg på denne utfordringen :)
Trenger å få brukt opp en del, så jeg får plass til annet i skapet på stua ;)

Trollkjerringa1 sa...

Oi her er det store muligheter til å få slanket garnlageret skjønner jeg :))) Har funnet ut at når jeg er flink å slanker lageret, så må det bare handles inn minst det dobbelte så jeg er skker på at jeg har nok :P

Anette sa...

Jeg har laget to bidrag til denne utfordringen, men finner ingen link-system for innlevering....
Legger bidragene her.

http://anetteshobby.blogspot.com/2012/02/en-liten-lilla-veske.html

http://anetteshobby.blogspot.com/2012/02/svarte-flettevanter.html

Siri sa...

Her er det bare å henge seg på, skjønner jeg. Satser på å stille med flere bidrag.. Hilsen Siri:-)

LaLa`s Loft sa...

Morsomt dette. Har så mye garn at dette er jo det jeg driver med ;) Jeg skal ta et dypdykk :)

ladybug sa...

Så kjekt å høre at dere liker utfordringen vår. Bare til å stå på... Fremdeles 15 dager til utfordringen er over :-)

-pinnekroken-

Frk.Surrehue sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.