mandag 5. september 2011

Mandagstips uke 36

Mandagstips er nytt innslag her på Pinnekroken, og førstedame ut er søte Anna. Her er tipset:


ERGONOMISKE HEKLEKROKER, SOFT TOUCH FRA CLOVER

Disse reddet min "heklekarriere" fullstendig. Da jeg lærte å hekle merket jeg veldig fort smerter i håndleddet og fingrene, prøvde både bambus og plastkroker uten at jeg syns det hjalp nevneverdig. Jeg klagde heldigvis min nød og fikk anbefalt disse av en erfaren hekler. Og nå hekler jeg i vei uten smerter, i tillegg går det mye fortere! =D Jeg kjøpte mine fra en nettbutikk som heter ANNES GARN OG BRODERI. Kan virkelig anbefale denne nettbutikken, kjapp og effektiv, med GOD service.



(Bilde lånt fra nettbutikken)


Mitt utvalg av Clover Soft touch kroker, finnes i str. 2-6. Pris kr 46.-


Mitt utvalg av Clover plastkroker, finnes kun i gavepakker med 3 str. Pris kr 232.-


I tillegg fører nettbutikken Clover steel kroker, finnes i str. 0.5-1.75. Pris kr 46.-
(Bildet er lånt fra nettbutikken)


Takk for godt tips, Anna! :)




1 kommentar:

to vrange sa...

*Fnis*. Jeg leste først "middagstips", og syns jo dét kanskje var en pittelitt merkelig ting på en strikke/hekleblogg :D