onsdag 1. juni 2011

Utfordring #6 - SOMMER!

Da kommer Pinnekrokens første utfordring!! Velkommen hit, både "gamle kjente" og nye!

Vi går inn i JUNI og ønsker oss SOMMER!! Så det er månedens tema:

SOMMER
SOMMER
SOMMER
SOMMER

Markjordbær, solskinn, grønt gress, barføtt i gresset, solbriller og sandstrender... Kan det bli bedre?

Hva forbinder du med sommer?

Du står ganske fritt her, så lenge det er sommerklær, sommerting, sommerfarger eller lignende :o)

Marthe har strikket seg en tunika etter mønster fra Drops, trenger noe luftig og lett på denne årstiden. Den er strikket i brun Cotton Viscose og er deilig på!


Miriam har strikket et strandnett i friske rosafarger! Oppskriften er fra Ravelry og heter Grrlfriend Market Bag:


Premien er nok en gang sponset av Masker og Sting i Arendal! Sjekk dette herlige nøstet med Viking Balder som strikkerene konkurrerer om :o)


Heklerene skal få sin egen premie! Nemlig Heklegarn fra Viking Garn, også sponset av Masker og Sting.


Da håper vi at både strikkere og heklere henger seg på utfordringen! Fristen for innlvering er 30. juni kl 19.00. Husk å les reglene i høyre kolonne, og legg bidraget ditt under riktig kategori! :)







27 kommentarer:

Anette sa...

En kjekk utfordring!
Har noe på pinnene som jeg kanskje kan klare å gjøre ferdig :)
Men mye planlagte prosjekter passer godt inn i sommeren ;) ;)
Flott nytt navn også!!!

enel sa...

For en fin utfordring! Gleder meg allerede til å se hva folk kommer med, all erfaring tilsier mange fine bidrag :)

enel sa...

GRATULERER så mye med "ny" blogg, forresten!!!

Misemor sa...

Så flott! Nå må jeg bare skynde meg å lage noe som blir ferdig før ferien, for jeg kommer ikke hjem før i juli! =)
Klem

Maichen sa...

Gratulerer med nytt navn!!! Kjempegøy! HÅper jeg finner noe jeg kan bidra med på denne utfordringen også :) Ha en super kveld jenter, dere gjør virkelig en kjempejobb!!

Solveig sa...

Da er jeg med i utfordringen :-)) Første gang jeg er med så jeg håper jeg har gjort rett... kanskje kommer det flere bidrag...

Lene sa...

Med jeg også, håer jeg fikk til å legge inn rett.

Marthe sa...

Så kjekt med mange bidrag!! Er spent på deltakelsen for heklere nå som det er åpent også nemlig :o)

Anna sa...

Gratulerer med ny blogg, digg at hekleting også får være med..
Er nå med i utfordringen, kommer ett bidrag til så snart gaven er levert og jeg kan blogge det.. =)

Happy sa...

Sikkert et dumt spørsmål, men dette er min første gang her. Når dere skriver leverer inn, det betyr sende inn bilde av det man har strikket?

linda`s strikkeblogg sa...

Da har jeg levert mitt bidrag:)

Lucky Rock Designs sa...

Da har jeg levert mine 3 bidrag denne gangen :D

Alltid moro å være med på utfordringene her :D

Myrte ♥ sa...

Gratulerer med ny blogg =)

Så koselig utfordring - sommer!
Jeg er også med =)

JunePune sa...

La inn kjolen min som ble ferdig nå, om den ikke passer inn så får dere la vær å ta den med :)

Berit sa...

Da har jeg lagt inn mine to bidrag :)

Barnløsa sa...

Fixet bloggen nå

enel sa...

*Happy* :
Ja, du leverer inn ved å linke til et blogginnlegg om det du har laget. Man kan altså ikke bare linke til et enkelt bilde.

H. sa...

Hei! Så gøy med en liten utfordring:) Mitt bidrag er en søt sommertopp fra Pickles, se bloginnlegg her: http://mammantilsassa.blogspot.com/2011/06/st-sommertopp.html

Vigdis sa...

Sv: glemte å si hvor jeg fant oppskriften - som var i et hobby-strikke-blad kjøpt på Husfliden her :)

Marthe sa...

Sassa mamma: Du må levere via linkeverktøyet i innlegget :o)

Vigdis: Skriv om oppskriften i blogginnlegget ditt heller :o)

For en produksjon jenter, dere er helt rå!! Det gleder meg at så mange deltar selv omsommeren er i gang.

enel sa...

Hvor var sommeren i gang sa du? Ikke mye sommer her i vest...

Anonym sa...

Da var mitt bidrag komt med også!

Hildes Homemade sa...

Da er mitt heklede bidrag levert ;)

Trollkjerringa1 sa...

Her var det jammen mye lekkert å se , jeg rekker nok ikke sommer utfordringen siden jeg holder på å forbrede vinteren. Men jeg håper at jeg får blitt med å neste utfordring . Det er jo så morro :D

Myrte ♥ sa...

Så mange flotte bidrag det har kommet inn! Flinkinger! =)

Hilde sa...

Da har jeg også fått levert inn et lite bidrag til utfordringen :o) Så mange bidrag som har kommet inn! Gøy :o)

Hilde sa...

Innlegget mitt har forsvunnet fra bloggen :( Men nå har jeg skrevet et nytt og lagt til ny link.