tirsdag 15. mars 2011

Stem på din favoritt!

Så utrolig kjekt at så mange hadde lyst å delta på den første utfordringen!

Vi har plukket ut tre stk som vi begge fallt for, og her er "finalistene" som dere kan stemme på:



Her fallt vi helt for skautet. I tillegg har hun strikket en tunika, en bukse og en klut!




Sjekk den stilige vasen! Hun har i tillegg strikket et stilig gryteunderlag



Her var det to kjempestilige hundegensere i utradisjonelle farger!


Klarer du å finne en favoritt? Stem på den du synes fortjener æren av å stikke av med seieren i den første utfordringen på Strikkere :)
Avstemningen ligger i sidebaren til høyre og avsluttes kl 16.00 i morgen (vi går for en rettferdig konkurranse, og råder til å ikke reklamere på en måte slik at noen favoritiseres)

5 kommentarer:

Maria sa...

Så gøy at jeg er en av tre.

StrikkeDolla sa...

Min stemme går til Maria!
Gratulerer til de tre finalistene :-D

Kristine sa...

Min stemme går også til Maria:)

Susan sa...

Så mye fint dere har laget! Kom meg aldri i gang med denne jeg.

Falt for Kineserne jeg da....har to selv også. Kansje de må få seg sånne gensere! :)))

Ann Kristin sa...

Kjempefine ting alle 3 har laget, men må si jeg digger de hundegensrene :)